Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Na rovinu mě zase není líto té diskuze, která byla uzavřena, protože na dřeň hezky odkryla pokrytectví pseudomoralistů, kteří se kolektivně pohoršili nad projeveným cynismem a mají potřebu o tom napsat i blog.

Celý ten tiátr o nedostatku lidskosti a neprojevené lítosti, ba až radosti, stojí a padá na neznalosti názoru toho mladíka. Jinak řečeno, cítil byste se líp, kdybyste věděl, že schvaloval invazi na Ukrajinu? Už by ta diskuze měla pochopitelnější rozměr? O tom celé to pseudomoralistické divadlo - koho správně politovat a kdy být naopak správně cynický - je. Každý pseudomoralista nechť si vzpomene na atentát na Duginovou a komentáře k němu.

7 3
možnosti
MS

A jen dovětek. Rok a půl si tu všichni antidezoláti spolu s administrací hezky vydržují krále cyniků, ktery by dokázal zdrojový článek hezky zparodovat a napsat další satiru.

Můžu jen spekulovat tu míru dilematu, před kterou by vás postavil. Dát karmu? Zkritizovat?

On už ten titulek "Žralok zabil Rusa..." den po Kachovce vypovídá o cynismu redakce. Takže až si všichni vyndáte hlavu ze zadnic a přestanete si hrát na ušmudlané pozéry, tak se každý jeden z vás - u vzdychání nad současnou úrovní v diskuzích - může sám sebe zeptat a zamyslet se: "co jsem udělal proti tomu, aby ta úroveň tak neklesla?" Odpověď ať si každý vytvoří dle svých preferencí.

4 4
možnosti
MP

Naprosto s Vámi souhlasím. Stejně se mi ale nelíbí nenávistné komentáře vůči žralokovi. Ten byl ve svém prostředí a jednal dle své přirozenosti. Četl jsem vyjádření experta, který psal, že moře je v těch místech plné odpadků, které tam naházely kvanta turistů z přeplněných pláží a které tam lákají právě žraloky. Je-li tomu tak (nevím - já tam nikdy nebyl ani nebudu), na vině je opět člověk. Bohužel...

7 0
možnosti
Foto

Z něčí smrti se může radovat pouze psychopat. Karma.

Vašek

10 0
možnosti
PD

Ze smrti Hitlera se radovaly miliony Evropanů a stejně to bude že smrti Putina...fakt to byli budou psychopati?

1 1
možnosti
JZ

Děkuji Patriku.

1 0
možnosti
JK

Ta diskuse byla šílená, hnus a přehlídka omezenosti.

3 0
možnosti
MK

Víte, autore, jako školou povinný kluk jsem zažil rok 1968 a vzpomínka na ruské tanky je stále živá. A vybaví se mi pokaždé, když slyším o Rusku nebo Rusech.

Když se pak někomu z nich něco přihodí, tak díky té vzpomínce cítit lítost prostě nedokážu. Na druhou stranu bych se určitě nesnížil ve svých komentářích k nějakému hyenismu.

10 0
možnosti
JZ

Děkuji za Váš názor pane Kando.

1 0
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,88
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz