Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Souhlas, jen si myslím, že nejde o to, že by se čeští komunisté v otázce Palestiny nějak mýlili, mají totiž celou Palestinu v paži, jde jim jen o to prudit proti USA.

12 0
možnosti
Foto

Peníze a zbraně proudí i z Íránu.

Vašek

4 0
možnosti

Ale tam je to pochopitelné, na rozdíl od penězovodů z EU.

10 0
možnosti
PK

Díky a Karma.

Jen teda bych rád podotkl, že ani KSČM nespí. Soudružka Konečná již prozřela a alespoň ty, které Hamás otevřeně podporují, by ráda z té zlé, západní Evropy vyhnala.

Zcela vyjímečně se soudružkou Konečnou souhlasím. I já bych vyhnal všechny, kteří podporují terorismus a vraždění nevinných civilistů. A tak si říkám, zda za svou podporu Ruského válečného zločince Putina, i soudružka sama sebe vyžene ze západní Evropy? A vezme sebou všechny ty, kteří v tomto ohledu sdílejí její proruský názor? A to konstatuji, že ač je to v Izraeli velmi zlé, stále ještě to nedosahuje hrůz, které předvádí Ruská armáda, na území Ukrajiny. Tož snad se soudružka Konečná chytí za ruce se svými podporovateli a splní svůj závazek. Nemyslím, že nám zde bude tahle parta nějak významně scházet.

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/izrael-palestina-hamas-evropa-oslavy-teroriste-deportace.A231008_130605_domaci_rtn

12 1
možnosti
Foto

To tady nesmíte dělat, uvádět zdroje!

Ziegler zásadně nezdrojuje, hlavně ví co kdo řekl a jistě cituje přesně. Ovšem bez uvádění zdrojů svých "citátů".

0 8
možnosti
Foto

Obávám se, že palestinské teroristy podporují peníze EU na školství a jiné bohulibé činnosti a překupníci zbraní z jedné nejmenované země na východ od nás. Pěkný den.

9 2
možnosti
JZ

Palestinské teroristy podporuje hlavně Írán, dokonce i Hamás uvedl, že Teherán tento útok proti Izraeli podpořil a pomáhal zorganizovat. EU není hlavním sponzorem Palestiny, i když samozřejmě je to chyba, že tam vůbec posílá peníze. Já mám zprávy přímo z Izraele, které mi to potvrzují.

1 2
možnosti
  • Počet článků 3326
  • Celková karma 25,00
  • Průměrná čtenost 1805x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz