Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D24a87d95a94k 50P21e58t57r

15. 4. 2014 6:55

A když Karel Kryl zřel. jak se nekřesťansky krade tiše zaplakal a zesnul.

6 1
možnosti
Foto

Kdyby si Karel Kryl přečetl příspěvky současných katolíků zde na blogu, tak by se z něj stal ateista.

A možná by složil písně o souučasné katolické chamtivosti.

3 8
možnosti

Takhle to Petříku nefunguje. Je vidět, že o tom víte velké kulové;-)

7 1
možnosti
Foto

Já si myslím, že svou Víru mě Karel Kryl už dlouho před tím ,než se setkal s panem Opaskem. A že už dávno věděl: "Že katolictví a katoličtí duchovní jsou něco jiného, než do něj ve škole vtloukala komunistická propaganda."

5 0
možnosti

P39a84v41e36l 20V91é82b56r

14. 4. 2014 19:43

A to já se zase hrdě hlásím ke svému bezvěrectví. Jestli někdo věří, nebo ne,  to z něho nedělá lepšího, či horšího člověka. Ostatně, největší zvěrstva byla (a jsou) páchána ve jménu víry - ať je to katolická, nebo islámská, nebo komunistická víra...

4 6
možnosti

i ateismus je víra..

6 1
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,16
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz