Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Kdybyste si dal kukuřičnou pálenku :-/ Rv (což je třeba Jim Beam), tak bych to bral. Ale dávat tady do placu irskou whisky v souvislosti s USA, to je i na mne poněkud silná káva.

0 0
možnosti
JK

J92i54r59i 67K25u18n93a

23. 8. 2016 9:30

Super ! A symbolické ! Díky [>-]R^

0 2
možnosti
Foto

I86v70a24n 23M57a95r65e77k

24. 8. 2016 6:46

Možná "super", jen nevím ,co s tím má společného česká vlajka ? ! 8-o

0 0
možnosti
JN

Děkuji za varování.

V Budějicích jsem byl jednou v životě jako školák před cca 40 lety. Tehdy mě nějaké Masné krámy nezajímaly. Ale kdybych se náhodou v Budějicích ocitl, vím, kam nemám chodit. Na své internetové prezentaci Masné krámy předstírají, že jsou slušný podnik s dobrou kuchyní. A z vaší reportáže vyplývá, že je to hlučný pajzl, ve kterém se schází spodina. Věřím vám.

8 1
možnosti
VS

Jaromír Petřík: "Tak, já byl v Masných krámech nedávno."

0 0
možnosti
OP
JV

J50i64ř40í 45V39o53l28e13k

23. 8. 2016 1:49

karma R^, a ten váš fanklub, je dobrá squadra komiků

1 0
možnosti
KN

Patologická, spíše davová a iracionální nenávist vůči sportovcům jiného státu. Nesvědčí o kdovíjaké inteligenci pisatele.

7 1
možnosti
BK

Pan Ziegler je zde na blogu Idnes- uznávanou veličinou. Troufám si tvrdit, že toto jeho dílo je nejzdařilejší. Zde autor dokázal propojit intelektuální složku své osobnosti- se složkou emocionální. Celou kompozicí pak proznívá silně naturalistický nádech. Skvostné.

6 1
možnosti
Foto

je vždy dobré když si děti hrají, alespoň potom nezlobí

3 0
možnosti
Foto

Hodně nesportovní zpolitizované chování. Já na olympiádě zásadně fandím jen našim sportovcům, protože jsem Češka, ať si každý fandí komu chce. Jakou musela vzbudit nenávist u Jana Zieglera ruská skokanka o tyči Jelena, jež se mihla na konci oplympiády, ačkoli byla diskvalifikována.

8 0
možnosti
JN

J80o51s29e39f 65N62i59k78l

22. 8. 2016 21:11

...ten článek napsal publicista?...

4 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,32
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz