Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J90i30ř11í 66L96i72b48e95r

3. 2. 2017 22:34

Vzhledem k tomu, že v ČR máme ostudně nízké platy, které by se okamžitě měly zvýšit nejméně o polovinu, přijde mi celý článek zcela "mimo mísu". Těžko řešit platy řidičů, když nemají dostatečně silnou odborovou organizaci za kterou by stáli, a při současných mizerných platech by autobusy nevyjely. Tak dlouho, dokud se platy nezmění na akceptovatelné. Jinou cestu k nápravě nevidím. :-(

0 0
možnosti
JS

J17a90r54d72a 89S97o93k23o37l

31. 1. 2017 15:31

Jo jo !bejvávalo. Co si zvolite to máte.

0 0
možnosti
PL

P64e58t28r 37L51a10n17g21e48r

31. 1. 2017 15:12

Stát stanovuje kdeco, proč se divíte zrovna minimální mzdě jedné profese?

0 0
možnosti
OH

Ale to víte že může, zvláště když se jedná o veřejnou službu a když na to dává dotace a tu službu nakupuje.

Tohle není Nike která vyrábí za hubičku v Indii a u nás si v obchodě řekne prachy že by se protočily oči i plyšovému medvědovi. Bez té se dá obejít je možno její nabídku odmítnou.

0 0
možnosti
BM

Myslím že dnes pokud některé podniky nemůžou sehnat zaměstnance mají tito řidiči šanci změnit zaměstnání. Ale, jak to bývá, hodně řečí a málo činů.

0 0
možnosti
VV

Ovrchne videno ano. Ale ne kazdy chce byt nekoli dnu pryc z domova. zkratka chce spat katdou noc ve sve posteli.

Jiny zase radeji vidi kus sveta a jednotvarne jezdeni autobusem sem a tam by ho nebavilo. Kazdopadne kdo ma rad zmenu ma sanci.

0 0
možnosti
RP

Já myslím, že tady jsou dvě podstatné věci.

Autor je člověk s poněkud černobílým myšlením a řidiči autobusů nemají koule, aby si vystávkovali odpovídající platy.

Protože ta práce je díky čekacím dobám často 12 - 14 hodinová a ještě tak žebrácky ohodnocená.

Přidání nutné bylo, i za cenu toho, že následně přijde vlna zdražování jízdného, které zase omezí mobilitu lidí s nižšími příjmy a nažene další skupinu lidí z autobusů do individuální automobilové dopravy, tudíž ještě víc zvýší výdaje na udržování silniční infrastruktury i další výdaje, třeba na životní prostředí.

jen možná mohlo být provedeno trochu obratněji.

1 0
možnosti
DB

nevím, jak jste přišel na to, co stát může a co nemůže. Stát nařizuje i jak veliká má být ryba, kterou smíte ulovit, kolik smíte jet po silnici, a kolik ve městě, stát nařizuje majitelům hotelů,jak mají dodržovat hygienu a čistotu, stát nařizuje tolik věcí, že celkem nechápu váš postoj vůči minimální mzdě. Tu stát nařizuje téměř všude. A je to dobře, protože jinak by lidé dělali téměř zadarmo, jako v dobách DICKENSE v Británii. A nemyslím si, že by se vám ten tehdejší život, kdy stát nenařizoval ani maximální pracovní dobu a ani minimální mzdu, moc líbil, spíše by se vám vůbec nelíbil.....

možná by to chtělo se více zamyslet nad tím, jaké dopady by měla skutečnost, když by stát neměl možnost lidem nařizovat a svá nařízení měnit dle potřeby....

4 0
možnosti
DP

A takhle je to se vším. Slibují, rozdávají z cizího, jenom aby je mentálně jednodušší občané s krátkou pamětí volili.

3 2
možnosti
TB

Tak stát určitě soukromým firmám nenařizuje, kolik má brát konkrétně Lojza za volantem. Ale stanovuje minimální mzdu a dokonce i, pokud vím, stanovuje minimální mzdy pro různé profese...Čili podle mě má právo říct, obzvlášť pokud ta soukromá firma dostává státní peníze, kolik bude činit minimální mzda řidičů......něco jiného je samozřejmě ten způsob, to handrkování, kdo to zaplatí, to se skutečně nepovedlo....

3 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 1
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,32
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz