Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

Chtěl jsem za komunistů udělat tátovi radost a tak jsem pro něj sháněl kalašnikov. A já ho nikde nesehnal!! Dnes by to nebyl problém ....:-)

5 0
možnosti
Foto

J29i42ř19í 28L25i17b56e45r

27. 9. 2015 11:39

Karma a mělo by se to stále připomínat. Sám si pamatuji, jak jsem ve Zlíně stál řadu na pořadník tátovi na Favorita. Víc, jak den. Za cca půl roku pak přišla výzva, ať se dostavíme k vyzvednutí auta. Táta chtěl verzi LS, odpověď byla - nemáme, nejsou. Stačil pětitisícový úplatek do správné kapsy - ihned byla. Ne, doopravdy nestojím o to, aby se takové doby ještě někdy opakovaly. !

13 1
možnosti
Foto

tak to je pokrok. dnes čekáte na škodovku jen 4 měsíce

2 7
možnosti
PBR

A to si představte, že mi maminka jednou vyprávěla jak šla babička po válce k řezníkovi pro maso a žádné nebylo.... Uff, ještě, že ta doba už je pryč.. A babička mi vyprávěla jak její babička chtěla dělat jednou k obědu husu, ale žádnou neměli, tak měli placky..Taky hrozná doba..

A gratuluji k nové televizi ;-)

9 3
možnosti
JZ

Srovnávat dobu po válce a čtyřicet let po válce není znakem chytrosti. ;-D

7 1
možnosti
Foto

Ježíši Kriste, co je tohle zase za výtvor? Autor objevil Ameriku, že za socíku byl nedostatek elektroniky, zatímco teď nám ji cpou horem dolem?

A závěr? Jenom do toho nějak zamontovat Rusko a bude vyděláno.

3 4
možnosti
JZ

Ne, já to jenom připomněl. Tak pro zábavu. Rusko sem motáte jedině vy. ;-D

7 1
možnosti
  • Počet článků 3326
  • Celková karma 25,02
  • Průměrná čtenost 1805x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz