Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SS

Rus dělá všechno možné, aby nám dokázal, že Havlíček měl pravdu ! ;-O

6 1
možnosti
MD

Jak sam pisete, pred 160 lety. Na druhou stranu, ze 'ctvrtky papiru' se nic jineho jako za chvili rozmaceny detsky parnicek ci na nos padajici 'vlastovka' postavit neda.

2 0
možnosti
Foto

K.H.Borovský urazil koho mohl a zvláště ze Slovanů kromě Rusů bratry Poláky. Označil Poláky za zpanštilý národ, sající život z Litvínů a Rusínů, utiskujíci s Maďary pod firmou demokracie po farizejsku kdekoho. Pokud by byl Havlíček vychovatele v polské rodině, místo v rodině ruské, napsal by Obrazy z Polska a bylo by to plné žluči. Navíc kritika ruských obchodníků by se nyní hodila na kritiku nekvalitních polských potravin v našich prodejnách. Zatímco těch ůár potravin, co k nýám dorazí z Ruska, jako například pohanka, jsou kvalitní, o levných polských oplatcích, falšovaném kakau a dalších průšvizích. Já osobně se už dívám na to, aby to, co si kupuji bylo z Česka a nikoli z Polska.

8 7
možnosti
JZ

Já si kupuji potraviny z Česka, nikoliv z Ruska nebo Polska a v Rusku je to také , co se týče mléčných výrobků nyní pěkný aušus.

4 4
možnosti
KP

Pane autore, Vy už se musíte klepat strachy i při otevření olejovek.Co kdyby tam byla ruská sardinka.Rv

12 13
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 25,80
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz