Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25a52n 21Z49i59e65g48l73e87r 1211776131278

Bašar asad je válečným zločincem vraždící chemickými zbraněmi vlastní obyvatelstvo a podporující útoky islámských fanatiků proti Izraeli.

+1/0
12.8.2018 14:58

J65a32n 41Z98i89e89g40l15e95r 1741356391138

Vládu Afghánistánu nedosadily USA.

+1/0
12.8.2018 14:40

M58a60r23t27i25n28a 69M26o24u65d43r70á 7240753476679

Jejich smrt byla naprosto zbytečná. Tomu zjevně odpovídají i následující smuteční akce, jako by kdosi měl špatné svědomí, že je tam poslal.....

Nechci vědět, jak dlouho by zněly zvony a sirény, kolik času by média věnovala v případě, že by těch mrtvých byly stovky, tisíce nebo i více.... Ačkoliv - jak že je ten ošklivý citát? "Smrt jednotlivce je tragédie, smrt milionů je statistika" ???

+6/−2
10.8.2018 15:25

M63i68l56a12n 94K31e56s89l 2646296453678

Nevadí mi Rusové v Sýrii ani Američané v Afganistanu.Vadí mi,že v tom Afganistanu jsou i Češi.

+2/−1
10.8.2018 14:21

M83a20r56t45i23n29a 61M88o23u74d93r62á 7830563486179

Mně vadí jakákoliv cizí armáda na cizím území, nebyla-li skutečně dobrovolně pozvána na pomoc proti napadení zvenčí podle předchozích úmluv.

Kdo neschvaloval invazi v osmašedesátém, nemůže schvalovat a ni to, co se dnes děje třeba v Sýrii

+2/−1
10.8.2018 15:28

J75a64n 29R74á64ž 1669383204660

Polemika, zda jsou zabití Češi v Afganistánu hrdinové, či ne, nemá absolutně žádný smysl.

Rozhodně potřebnější je vést otevřenou a obsáhlou veřejnou diskuzi o tom, zda je opravdu v zájmu občanů České republiky, aby se naši vojáci zúčastnili i nadále zcela zpackané mise USA v té zemi. Mise jejíž jediným hmatatelným výsledkem jsou desetitisíce mrtvých civilistů i vojáků všech zůčastněných stran a států, demoralizované obyvatelstvo a biliony dolarů nákladů. Vliv Talibanu se neopdařilo odstranit, nesnížil se export drog, demokratizace Afgánců se nekoná ale naopak se Afganistán stal novou baštou Islámského státu a exorterem teroristů do Evropy.

Že naši (američtí, britští) vojáci v Aganistanu brání svou zemi proti terorismu je fantasmagorie, které, mimo fanatiků dodnes tvrdících že mise v Lybii byla pro Evropu prospěšná, už nemůže brát vážně nikdo!

+5/−2
10.8.2018 13:23

D81a11n 63R38o65z36s59í97v34a58l 3400542860344

To by jste se divil co dodnes zaslepených lidí věří těm oficiálně podávaným kecům. Samozřejmě souhlas, velmi dobře popsáno. R^

+4/−1
10.8.2018 14:03

J10a56n 84R77á50ž 1929623484200

Pane Kindle, a nějaký relevantní argument, který by vyprátil moje tvrzení, že válka v Afganistánu nepřinesla Čechům, a nejenom těm, nic pozitivního, by po ruce nebyl?

PS. To, co jste napsal v první větě svého diskuzního příspěvku níže v 9,16h. , spíše vyvolává útrpný úsměv, jak můžete něčemu podobnému věřit.

+1/0
10.8.2018 17:47

M74i18l82o88š 64D26v91o29ř52á27č34e56k 2465608350834

Jen za posledni dobu chytry cechacek prezil nacisty, prezil komunisty i prevlecene za komunisty, prezil ruskou intervenci a jiste prezije i invazi islamu a simulujic revma i beh pred NATem. A z kazdeho si pro sebe odnese podstatne, by v budoucnu prezil i invazi z vesmiru.

No neni to na zjanceni autore .. je.

+3/0
10.8.2018 11:44

N19o67v12o84s31a89d 75M30i76r93o73s17l81a59v 9698739298629

...já bych raději četl vaší polemiku o tom napadení na koupališti v Bílině!!!!!!!!

+2/0
10.8.2018 9:53
Foto

V52l63a57d53i70m43í18r 65Š21ť12a68s10t53n19ý 1341526665823

Já radši ne.

+5/0
10.8.2018 10:09

D94a45n 35R53o27z16s67í87v31a28l 3210702670634

Tak to snad raději ne. Nejspíš by jsme se totiž dozvěděli že za tím přepadením je určitě nějaký ruský agent.

+7/0
10.8.2018 11:14
Foto

Š82t26ě96p82á30n 61B23i41c51e23r33a 6649282178936

nafáblovaný na hnědo.

+1/0
10.8.2018 13:13

S30t96a57n17d13a 89N34o26v26á20k 8399473126554

:-).....Na první stránce IDnesu o tomto případu, .......diskuse O ! R^

0/0
10.8.2018 15:48

J85o47s98e41f 11H45a70v92r36á68n45e31k 9801141834

Čecháček se vymívá čecháčkům:-)

+6/−2
10.8.2018 9:37

J39o92s50e49f 79S37l96a23v22í59č60e92k 4913806656203

S obsahem v podstatě souhlasím. Za vrchol však považuji označovat Čechy, kteří mají jiný názor než Vy, čecháčky. Pokud jste Čech a stydíte se za to, snažte se získat někde jiné občanství. Pokud nejste, Čech neurážejte český národ.

+6/0
10.8.2018 9:28
Foto

J31a75r38o94s36l85a64v 86K15o57n59á14š 4306476666673

Pojem "čecháček" a "čecháčkovství" uvedl do života romanista prof. Václav Černý v souvislosti s nechutným chováním velkého počtu Čechů po nacistické okupaci a pojem znovu ožil po r. 1968 v době normalizace. Autor jej používá správně - i z jiných jeho článků je zřejmé, že rozlišuje mezi Čechem a "čecháčkem".

+9/−2
10.8.2018 9:47

M52a22r42e79k 45T95r62i74z58u49l85j28a51k 8830766107557

R^

0/−2
10.8.2018 10:58

Z13d35e98n15k74a 87O12n17d84r62á73k78o47v18á 7919216920342

Podle mě je čecháček ten, kdo uráží vlastní národ. Jak ubohé!

+13/−1
10.8.2018 9:08

M48a67r32e39k 85T78r74i30z77u46l78j67a63k 8720816147747

Čecháček uráží vlastní národ například tím, že plive na hrdiny a nazývá je "žoldáky"

+1/−5
10.8.2018 11:00

Z44d41e67n47k46a 54O77n38d20r10á10k78o11v76á 7369396900522

Podle mě uvedené slovo používá jen úzkoprsý člověk, který si sám sobě něco dokazuje. To platí i pro všechny ostatní nálepky, které je v současnosti tak módní jistými lidmi používat. Ovšem, rozhodně jejich používáním nejsou nadřazenějšími nad těmi, které tak označuji, spíše se sami takto ponižují.

+6/0
10.8.2018 11:33

M60a86r80t94i23n35a 10M66o33u69d15r93á 7200153646149

Ale oni pracují za plat, tedy žold. To jste nevěděl?

+1/0
10.8.2018 15:30

M26i76l61o65š 11D30v76o61ř56á67č74e29k 2975448120414

Cechacci jsou nezridka premyslivi a inteligentni, takze jim nelze nakukat kde co. A to mnohe stve. A hlavne typy jako je pan autor. Diky, cechacci.

+8/−5
10.8.2018 8:16

J34i81ř39í 52K86i62n45d54l 2218467863537

Čecháček je podstatě tvor, kterému lze cokoliv nakukat, kterého lze lehce ovládat jak zjistlil komunisté. To ukazuje zejména pan Novák a pan Dvořáček.

+6/−4
10.8.2018 9:12

M67i15l15o89š 73D45v71o19ř61á38č85e59k 2665148430654

Jedna, jeste ze skolky, pro vas .. vedle jak ta jedle.

+2/0
10.8.2018 11:36

Z66b34y47n35ě34k 13H62l84á32s35n61ý 3384247265219

R^

+1/−1
10.8.2018 7:55
Foto

V88l82a88d18i88m62í68r 39Š34ť97a40s32t71n53ý 1521926305583

Až padne nějaký náš voják při obraně našich nebo Schengenských hranic, budu ho považovat za hrdinu. Tito padlí vojáci byli na misi hájící cizí zájmy, nebyli tam z vlastního přesvědčení, byli tam proto, protože to bylo dobře zaplaceno. Dobře zaplaceno to bylo proto, protože tam existovala vysoká míra rizika a je to riziko dohnalo. Jejich zmařeného života je mi líto, ale hrdinové to nejsou.

+10/−6
10.8.2018 7:22

D12a87n 54R22o49z28s43í11v52a14l 3500202200794

Přiznám se, že mě dnes po ránu nejvíce překvapilo to že paní Palečková, pouze "obyčejná" matka a babička, nemajíce jak se sama vyjádřila žádné vojenské znalosti, napíše o třídu lepší a výstižnější blog než někteří místní experti. R^

+6/−1
10.8.2018 7:45
Foto

Š47t22ě73p69á82n 24B35i76c13e64r18a 6119352718396

Krom toho jdou patrolovat do uličky mezi zdmi v hloučku, aby to atentátník s počty zabitých nevěřících psů měl ještě lehčí.

+3/−1
10.8.2018 8:37

J22i78ř82í 67K18i64n24d32l 2448707483887

29 armád zcelého světa v Afganistánu chrání Evropu před terorismem. Nutnost přítomnosti armád v Afganistánu uznaly všechny státy Rady bezpečnosti OSN. Pouze Čecháčkům - některým to není jasné.

+8/−6
10.8.2018 9:16
Foto

V54l61a26d34i82m87í30r 51Š34ť41a77s33t47n43ý 1751216515563

Vůbec ne, jenom vám, pane Kindle, není jasné jak funguje NATO a OSN.

+6/−2
10.8.2018 9:24

J41i27ř17í 38K22i90n71d36l 2518717813977

Poučte mě.;-D

+2/−3
10.8.2018 10:16

J51a35n 22R75á45ž 1319513484820

To by byl marné, marné, marné!

+1/0
10.8.2018 13:26

D27a47n 51R87o87z47s14í44v69a30l 3470212920234

Už jste s tím blábolem trapný.

+3/0
10.8.2018 11:13

L17e71o47n32a 13B42l21a60h77o78v51á 5420369969353

K zavraždění českých vojáků se přihlásilo islámské radikální hnutí Taliban. Asi byste byl radši, kdyby Taliban začal operovat na území naší republiky.

Čsl. legionáři bojovali v první světové válce za naši svobodu ve Francii, Itálii a Rusku, za druhé světové války bojovali naši zahraniční vojáci v Británii, Francii, v Africe, Asii, v Rusku a dokonce i na moři. Naši vojáci bojovali i ve válce v Perském zálivu a nyní spolu se spojenci nasazují své životy v Afghánistánu. Zlehčovat jejich odvahu a statečnost mohou jen politováníhodní ubožáci.

Obrovská vlna solidarity s padlými a jejich rodinami, která se v tomto týdnu zvedla, naštěstí dokládá, že to s námi není až tak tragické, jak by se mohlo zdát podle některých reakcí "hrdinů" od klávesnice.

+9/−1
10.8.2018 10:21

M67a40r88e98k 18T57r98i68z86u34l13j33a32k 8160116617597

Přesně tak. "Hrdinů od klávesnice" je hrstka, o to větší však dělají randál, Ale mnozí z nich ani neumí pořádně česky,

+3/0
10.8.2018 11:05

D39a42n 97R68o72z82s29í44v49a15l 3850722180464

Odkdy Taliban operuje v Evropě paní Blahová? Poučte nás?

+5/−1
10.8.2018 11:17
Foto

M14a76r47i44e 62J16a31n92d15o58v71á 8771443785396

Možná neoperuje v Evropě proto, že ho - i naši - vojáci drží na území Afghánistánu. :-/:-)

+2/0
11.8.2018 11:59
Foto

P92e19t10r 14D83v64o19ř27á56k 4118416557313

Pane Zieglere, vaše srovnávání kulhá na dvě nohy. Zaprvé, Asad v Sýrii vládl už před konfliktem a bezpochyby byl skutečnou vládou na celém území Sýrie. V Afgánistánu vládl před konfliktem Taliban a nynější vláda je výsledkem útoku USA na Afgánistán. Reálně nikdy nevládla jinde, než ve svém paláci. Za nezávislou na USA ji nelze považovat. USA ji instalovala a USA ji drží při existenci. Po odchodu NATO se udrží u moci určitě mnohem kratší dobu než Jihovietnamci po odchodu USA ze Saigonu, či Nádžibulláh po odchodu SSSR z Kábulu.

Druhá noha je reálný výsledek jež dosáhly jednotky Ruska v Sýrii za zhruba dva roky a srovnání s tím co USA dosáhlo se spojenci v Afgánistánu za patnáct let. Ty armády nedělají to samé protože to prostě ani nejde. Jedno počínání má smysl a to druhé prostě ne. To je prostě fakt. A tvrzení o demokraticky zvolené vládě v Kábulu je už čistě jen komická vložka.

+17/−3
10.8.2018 6:00

D79a81n 18R62o49z25s23í40v49a78l 3940312630724

Přesně, odborný termín je tuším loutková vláda. To srovnávání ale nemá smysl komentovat vůbec poněvadž je to jednak srovnávání jablek s hruškami z kterého autor vytvořil nesmyslný guláš a jednak proto že o té Sýrii neví lautr nic.

Souhlasit se dá pouze z jedinou větou:“ Tomu fakt nerozumím.“ Ano, to je vidět.

+16/−3
10.8.2018 6:14

J68i82ř12í 20K90i39n88d25l 2428887663117

Taliban rozhodně není výsledkem útoku USA na Afganistán, protože USA žádný útok nepodniklo. Afgánská vláda byla zvolená v roce 1989. V roce 1994 se objevuje Talibán. Po pádu Kabulu se stahuje k hranicím Ruské federace a nese název Severní aliance. V roce 2001 Severní aliance podnikla útok na Kábul s cílem jej osvobodit a armáda USA ji poskytla operační údaje a letecké krytí. Kábul byl Severní aliancií dobit. Teprve pak do Afganistánu vstupuje armáda USA. Rusko v Sýrii podporuje Assada proti vlastnímu lidu bez souhlasu RB OSN. Bombarduje města plná civilistů. 29 armád světa spolu s USA jsou v Afganistánu na základě rezoluce RB OSN a v Afganistánu, budují nemocnice, školy, školky, cvičí afgánskou armádu, nebombardují města plná civilistů To je ten podstatný rozdíl. Afgánská vláda byl zvolena demokraticky. Uznalo je i Valné shromáždění OSN. Nikdo do voleb nezasahoval, pouze vojáci dohlíželi na bezpečnost . Rodina Assada se k moci dostala v roce 1963 převratem při které se dopustila genocidy. Za to nebyla RB OSN odsouzena , protože SSSR využilo v RB OSN právo veta a rezoluci zablokovalo Za to od roku 1967 má v Sýrii vojenskou základnu. Rodina Assada se umoci drží terorem pomoci strany Bass. V Sýrii byly jenom jedny volby, které nikdo neuznal, protože byly zmanipulované, nedomokratické.

+6/−3
10.8.2018 9:32
Foto

P95e18t97r 75D36v21o83ř20á96k 4748856587443

Nikde jsem nepsal, že Taliban je výsledkem útoku USA na Afganistan. Severní Aliance byl bezzubý slepenec frakcí a generálů, který by bez USA ani neprokopl balící papír. Ostatně z poloviny z nich se posléze Taliban stal. De jure máte pravdu, současná vláda je regulérně uznaná. Ale nehlasovala většina země. Jak to mohlo OSN uznat ví bůh. Reálně zastupuje tak své služebnictvo a diplomatický sbor. Asad je diktátor, ale uznaná vláda s reálnou mocí. Vzbouření vlastního lidu je dost diskutabilní. Většina vzbouřenců byla islamisty a v zemi probíhala opravdová občanská válka. Cizinci se přidávali na obě strany. Rusové ji svou intervencí v podstatě ukončili. Američané v Afganistanu neukončili nic. Jejich intervence v podstatě ldekpliv na blízkém východě jen přinesla nový konflikt. I v té Sýrii se jim podařilo přivést svět na okraj světové války.

+4/−2
10.8.2018 9:50

J13i91ř35í 61K69i31n19d61l 2118467583727

Nevím, kde jste své informace vzal, ale nebudu je vyvracet i když je lze velmi lehce vyvrátil. To by bylo stále dokola. Severní aliance dokázala držet severní část země proti Talibanu, až do roku 2001, kdy ji poprvé USA pomohlo. Jinak v čele Afganistánu je paštunský vůdce Hamid Karzáí. Zasedá Velká džirga ve které jsou zastoupeny všechny kmeny žijící v Afganistánu. Rozhodně to nejsou žádní služebníci a diplomatický sbor. Jsou to kemnoví náčelníci. Válka v Sýrii by nemusela být, kdyby Rusko neblokovalo rezoluce RB OSN snažící se řešit krizi v Sýrii. V Sýrii jsou v drtivě většině islamisté. Islamista je Assad, který vyznává menšinový Allavistký islám. Každý Arabský stát je islamistický. Válka by nebyla kdyby Assad odstoupil, jenže Rusko jej drží u moci.

+2/−3
10.8.2018 10:35
Foto

P97e30t64r 90D90v66o74ř73á82k 4248276327513

Válka by nebyla, kdyby ho USA nechtěly svrhnout.

Pokud je afgánská vláda s tak silným mandátem jak píšete, proč se za těch patnáct let situace nezlepšila ani o chlup. Vždyť bezpečný není ani samotný Kábul. Situace je od ničeho k ničemu. Koho ta vláda zastupuje? Kdo dodržuje její zákony a nařízení. Pokud ji podporují kmenoví vůdci, jak to, že už s Talibanem dávno nezatočila? Vojenské síly tam je na to víc než dost.

+2/−1
10.8.2018 10:52

D13a67n 19R79o62z70s18í25v61a55l 3350952880804

Koho ta vláda zastupuje přece všichni víme. Tedy až na pár jednotlivců.

+2/0
10.8.2018 11:20

J29i44ř90í 43K16i61n26d62l 2228627553157

Problém v Afganistánu je ten , že tam neoperuje jenom Talibán, ale proudí tam pře Pakistán další teroristické organizace jako je teroristická organizace Hakkání, teroristická organizace Hizbí Islámí Gulbuddín, Islámské hnutí z Uzbekistánu, Laškare Taíba z Pakistánu a je i podezření, že tam pracují operativci AL- Kádii.

+1/−1
10.8.2018 12:34

D83a29n 82R70o30z76s18í38v27a28l 3500512310824

Pane Kindl, vy jste přímo mistr světa v kopírování nesmyslů. To už je i zralé na nějakou cenu. Gratuluji. R^

+4/−2
10.8.2018 11:26
Foto

L87i64b81u68š18e 65P93a76l93k54o47v33á 5821253897859

Mašínové jsou podle vás také hrdinové? Když už mluvíme o dvojím metru a pokrytectví a atentát na Heinrycha byl také hrdinský čin

+5/0
9.8.2018 23:32

P15e96t27r 17U64h34e95r 1776846153295

Ano, jsou hrdinové.

+10/−8
10.8.2018 0:29

D80a51n 11R26o49z90s84í77v38a96l 3390922460494

Jak pro koho.

+6/0
10.8.2018 5:57

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz