Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M66i23l86a48n 56K38e16s81l

11. 3. 2022 23:08

Dnes jsem viděl fotografii jak chlapci z praporu A...(zapomněk jsem jméno)učí zacházet se samopalem sedmdesátiletou bábušku.Je sedmdesátiletá ozbrojená bábuška nebo i padesátiletý ozbrojený.ďot ještě civilní osoba.Voják,zastřelí civilní osobu nebo partizána.Bábuška střílí z okna baráku.Voják tam mrskne granát.Poničí vojenský nebo civilní objekt.Kolik těch zastřelených civilistů bylo partizány.

0 1
možnosti

Hrdá Ukrajina nikdy nepřistoupí na ruské vydírání ve stylu vydejte se nám na milost a nemilost.

4 0
možnosti

Vsak to taky trenovala v Syrii.

2 1
možnosti

P57e88t71r 31B38u30r37i24a52n

10. 3. 2022 10:50

Kreml požádá armádu o informace ohledně leteckého útoku na porodnici v ukrajinském Mariupolu.

"Jak si stojí naše armáda v boji, Sergeji?"

"Samozřejmě vítězíme, ukrajinský lid nás vítá, banderovci se vzdávají po tisících, Vladimíre Vladimíroviči."

"To vím. Ale já se ptám, jak si stojíme doopravdy."

"To nevím, nejde internet!"

7 0
možnosti
Foto

Nejak jste zaspal... Opakujete denni zpravy z tv. Putina nehaji nikdo a excesy ma v rukou policie. Jaky ze ma byt prinos clanku? Krome toho,po nas se chce,abychom valku schvalovali a dodavali zbrane,i kdyz se tim primeri oddaluje a riskujeme vybuch jadernych elektraren ci treti svetovou, kazdy den umre vice deti... Neni mi jasne,koho vlastne kritizujete.

2 6
možnosti

Válku na Ukrajině nikdo neschvaluje. Ukrajina je ale napadena a má právo se bránit. Není možné ustupovat násilníkům.

6 0
možnosti

Trochu jste se v tom zamotal. Ten § 407 hovoří o útočné válce, které je podněcováno a nebo se má podílet Česká republika. Já bych tomu rozuměl tak, že se to spíš týká toho, kdo podněcuje, aby se Česká republika zapojila do konfliktu na Ukrajině. Předesílám, že nejsem právník.

1 2
možnosti

Ne, jedná se obhajobu útočné války jako takové, tedy i o schvalování ruského vpádu na Ukrajinu. Mám to zkonzultované s právníky.

2 0
možnosti
Foto

Připomněl jste mi jeden vtip a je to důkazem, jak podivné jsou někdy mozkové asociace. "V hospodě u Marušky jeden štamgast říká svému známému. Už od pohledu musí být tvoje stará při sexu děsně vášnivá. Ten místo odpovědi nejdřív pokrčí rameny a pak řekne: "Když já ti nevím. Jeden říká tak a jiný onak. " Ukrajina mluví o masakru a Rusové prohlásili, že s tou porodnicí jde o fake news. Teď jsem se to dočetl na Seznamu. Právě čtu nobelovkou oceněný román "Doba z druhé ruky". Čtu ho pomalu, protože jsem v gruntu měkkota. Je postaven na vyprávění Rusů i "Nerusů". Mimo jiné tam Rusové, kteří žili v republikách, které se odtrhly od SSSR popisují o teroru ze strany domorodců, se kterými za starých časů dobře vycházeli. Chápu násilnosti převážně asijských domorodců, stejně jako chápu i Čechy, kteří byli suroví k odsouvaným Němcům. Na příkoří se těžko zapomíná. Doufám že autorka románu napíše pokračování a umístí ho na Donbas, Luhansk a Krym. Měla by se tam ptát jedné i druhé strany na pocity a zážitky s Národní gardou, na referenda a na jejich pohled na celé to dění. Bylo by to zase zajímavé čtení.

2 1
možnosti

" Ukrajina mluví o masakru a Rusové prohlásili, že s tou porodnicí jde o fake news." Jasně. Kdo ví jak to vůbec je, ne?... :-(

1 1
možnosti

Já souhlasím s tím, co píšete. Rusko je jednoznačný viník téhle války a vy máte naprostou pravdu.

Ale přesto jsem tvrdil, tvrdím nyní a tvrdit budu až do konce mých dní, že mu hodně pomohlo těch deset nebo patnáct let totální západoevropské slepoty, kdy jsme se šťourali v malichernostech a neřešili opravdové problémy. Před 20 lety si to Rusko nedovolilo, ale teď ano. A proč? Protože její protihráč, tedy západní svět, je slabší, než byl tehdy.

A to se ještě ve světových měřicích musíme připravovat na něco ještě horšího: na vzestup Číny.

2 1
možnosti
Foto

Oči mi teď otvírá kniha Doba z druhé ruky. Právem dostala nobelovku. Je postavená na vyprávění Rusů. Divný a pro nás těžko pochopitelný národ. Trpěl pod Stalinem a přitom ho pořád miloval, protože osobní utrpení lidem vynahradil vítězstvím v 2. světové. Docházím k závěru, že echtRus si víc cení státních úspěchů, než osobního blahobytu.

0 0
možnosti

"Rusko označilo útok na dětskou nemocnici za „fake news“"...

https://1url.cz/rK6Po

1 0
možnosti

Rusáci vždycky lhali, lžou a lhát budou.

4 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,32
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz